Hardloop sessie – 9 km

Hardloop sessie - herhalingen snelheid

Toch nog een late avond hardloop sessie gedaan.


Een vaste route van 9 km, die ik in garmin connect heb gemaakt en al vaker had gerend, dus uit mijn hoofd ken.

Omdat het al begon te schemeren maar mijn lampje aan mijn arm gedaan en de garmin fietsradar lamp aan mijn drinkriem gebonden, zodat als ik met muziek op ren, toch bewust ben wanneer er auto’s of ander gemotoriseerd verkeer achter mij is.

In de training stond 15 minuten warming up, 15 minuten cooling down en 18 minuten workout.

juli 28, 2020 – 48 minuten

Opwarmen, herhalingen hardlopen en joggen, afkoelen.

Warm-up – 15:00 min:sec – Licht wandelen of joggen.
6 keer herhalen

Hardlopen – 01:00 min:sec – 5:26 tot 5:38 min/km – Loop hard op hoog, gecontroleerd tempo.

Joggen – 01:00 min:sec – Jog of wandel als dat nodig is.

3 keer herhalen

Hardlopen – 01:00 min:sec – 4:58 tot 5:10 min/km – Uitdagend tempo. Niet sprinten!

Joggen – 01:00 min:sec – Jog of wandel als dat nodig is.

Cooldown – 15:00 min:sec – Licht wandelen of joggen.




Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is beveiligd